בבחירה בין צמיגים סיניים לאירופים , מומלץ לחקור ולהתייחס לגורמים כמו המותג הספציפי, דגם הצמיגים,
חוות דעת לקוחות, דירוגי בטיחות והמלצות מקצועיות.
בסופו של דבר, האיכות והביצועים של הצמיג תלויים בגורמים שונים, כולל היצרן הספציפי והמחויבות שלו לבקרת איכות.
כיום, המיתוס אודות בלעדיות העולם המערבי על הטכנולוגיה וטיב המוצרים הינו שגוי לגמרי. אותה הטכנולוגיה קיימת בסין, וכבר לא קיים פער משמעותי בין הייצור המערבי (ההולך ופוחת) לבין הייצור הסיני. המפעלים הסיניים פועלים בסטנדרטים מערביים ותחת השגחה ופיקוח מערביים.
מהפיכת התעשייה הסינית לא פסחה על תעשיית הצמיגים העולמית. כבר בשנת 2012 יוצרו בסין יותר מ-220 מיליון צמיגים, המהווים יותר מ-60% מסך צריכת הצמיגים העולמית. רק כעשור קודם לכן, שלטו בשוק הצמיגים היצרנים המסורתיים (צמיגי מישלין,צמיגי ברידג`סטון, צמיגי קונטיננטל וגודייר) עם יותר מ-65% מסך יצור הצמיגים בעולם.
צמיגים הסיניים מתברגים ברשימת הצמיגים המובילים בעולם, ועל כן הם מהווים כיום נתח משמעותי מתוך כלל צריכת הצמיגים בעולם. למעשה, המספרים מדברים בעד עצמם. הגידול המרשים במכירות הצמיגים הסיניים מעיד גם על איכותם. היתרון הגדול שלהם, כמובן, אשר מבדיל אותם מן המתחרים המסורתיים במערב, הוא מחירם הנמוך באופן משמעותי. מחקרים ובדיקות מצאו כי צמיגים הסיניים הם איכותיים, עמידים בהתאם לתקנים רבים, והביצועים שהם מספקים הינם טובים מאוד.
המגמה המתוארת לעיל אינה נכונה רק עבור צמיגי נוסעים, אלא גם עבור צמיגי משא. בשנת 2012 יוצרו בסין יותר מ-80 מיליון צמיגי משא, המהווים יותר ממחצית הצריכה העולמית. לעומת שוק צמיגי הנוסעים, שוק צמיגי המשא הינו שוק מקצועי הדורש סטנדרטים גבוהים לאורך זמן. הדבר מעיד על כך שהצמיגים הסיניים עומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים לעבודה מאומצת ומקצועית.